Publicis Worldwide Polska to zintegrowana agencja marketingowa. Zajmujemy się kompleksowo budowaniem marek i doświadczeń konsumentów z markami. Od lat znani jesteśmy z tworzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji docenianej przez naszych klientów i nagradzanej na wielu konkursach od Cannes Lions, Golden Drum, KTR przez Innovations, Mixx Awards po Effie.
Jesteśmy częścią jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie – Publicis Groupe. Działamy zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystując cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów. W ten sposób odpowiadamy na strategiczne cele jakie przed nami stawiają i tworzymy nowoczesne rozwiązania biznesowe i komunikacyjne.
$ads={1}
Ostatnio przeorganizowaliśmy sposób pracy. Zwinne, multidyscyplinarne i cross-działowe zespoły zapewniają innowacyjność i kreatywność oraz pełne wykorzystanie połączonego potencjału ekspertów z agencji Publicis i z całej Grupy: od strategii i idei, przez content marketing, współpracę z influencerami, projekty gamingowe, e-commerce, data science po planowanie mediów i współprace ze start’up ami.
Agencja jest strategicznym partnerem fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, dzięki temu nasi pracownicy mają możliwość pracy w ramach wolontariatu pracowniczego w projektach z obszaru innowacji, technologii, UX, VR i badań prowadzonych przez fundację na rzecz poprawiania doświadczenia dzieci, ich rodziców i pracowników szpitali.
Do naszych klientów należą m.in.: Renault, Michelin, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGT, Animex, Maspex, PGE, Zott, Mondelez, Prudential.
Jak będzie wygląda Twoja praca?
- Wsparcie przy realizacji zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360°; ze szczególnym uwzględnieniem digitalu
- Współpraca z Centralą klienta
- Sprawna komunikacja i współpraca z zespołami produkcyjnymi i zarządzającymi projektami
- Kontrola budżetów i nadzór bieżącej rentowności projektów z zakresu social mediów
- Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
A dodatkowo:
- Dowiesz się czym jest prawdziwa multidyscyplinarność, korzystając w rozbudowanej wiedzy grupy Publicis
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy ucząc się od specjalistów
- Nauczysz się nowych narzędzi i poznasz ciekawych ludzi, którym po prostu „się chce” :)
Czego wymagamy?
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku zdobytego w agencji reklamowej
- doskonałej znajomości języka angielskiego
- pozytywnego nastawienia i bycia „open-minded”
- zaangażowania, dbałości o szczegóły, proaktywnego podejście oraz umiejętności ustalania priorytetów w zmieniającym się środowisku
- umiejętności planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital spójnych z kanałami ATL i BTL będzie dużym atutem
Dodatkowe informacje
Co oferujemy?
- możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- międzynarodowe środowisko pracy
- bogatą ofertę szkoleń we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowych
- program Work Your World, umożliwiający wszystkim pracownikom Grupy pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie
- bogatą ofertę pakietu socjalnego, w tym dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, platformę Nais (karty sportowe, bilety do kina, dofinansowanie urlopu oraz wiele innych), naukę języków obcych
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.