Project Coordinator / Digital Account Executive [Poland]


 
Opis firmy


Publicis Worldwide Polska
to zintegrowana agencja marketingowa. Zajmujemy się kompleksowo budowaniem marek i doświadczeń konsumentów z markami. Od lat znani jesteśmy z tworzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji docenianej przez naszych klientów i nagradzanej na wielu konkursach od Cannes Lions, Golden Drum, KTR przez Innovations, Mixx Awards po Effie.

Jesteśmy częścią jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie – Publicis Groupe. Działamy zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystując cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów. W ten sposób odpowiadamy na strategiczne cele jakie przed nami stawiają i tworzymy nowoczesne rozwiązania biznesowe i komunikacyjne.

$ads={1}

Ostatnio przeorganizowaliśmy sposób pracy. Zwinne, multidyscyplinarne i cross-działowe zespoły zapewniają innowacyjność i kreatywność oraz pełne wykorzystanie połączonego potencjału ekspertów z agencji Publicis i z całej Grupy: od strategii i idei, przez content marketing, współpracę z influencerami, projekty gamingowe, e-commerce, data science po planowanie mediów i współprace ze start’up ami.

Agencja jest strategicznym partnerem fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, dzięki temu nasi pracownicy mają możliwość pracy w ramach wolontariatu pracowniczego w projektach z obszaru innowacji, technologii, UX, VR i badań prowadzonych przez fundację na rzecz poprawiania doświadczenia dzieci, ich rodziców i pracowników szpitali.

Do naszych klientów należą m.in.: Renault, Michelin, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGT, Animex, Maspex, PGE, Zott, Mondelez, Prudential.


Opis oferty pracy


Jak będzie wygląda Twoja praca?

  • Wsparcie przy realizacji zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360°; ze szczególnym uwzględnieniem digitalu
  • Współpraca z Centralą klienta
  • Sprawna komunikacja i współpraca z zespołami produkcyjnymi i zarządzającymi projektami
  • Kontrola budżetów i nadzór bieżącej rentowności projektów z zakresu social mediów
  • Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów
  • Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów

A dodatkowo:

  • Dowiesz się czym jest prawdziwa multidyscyplinarność, korzystając w rozbudowanej wiedzy grupy Publicis
  • Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy ucząc się od specjalistów
  • Nauczysz się nowych narzędzi i poznasz ciekawych ludzi, którym po prostu „się chce” :)

Kwalifikacje


Czego wymagamy?

  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku zdobytego w agencji reklamowej
  • doskonałej znajomości języka angielskiego
  • pozytywnego nastawienia i bycia „open-minded”
  • zaangażowania, dbałości o szczegóły, proaktywnego podejście oraz umiejętności ustalania priorytetów w zmieniającym się środowisku
  • umiejętności planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital spójnych z kanałami ATL i BTL będzie dużym atutem

Dodatkowe informacje


Co oferujemy?

  • możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • bogatą ofertę szkoleń we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowych
  • program Work Your World, umożliwiający wszystkim pracownikom Grupy pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie
  • bogatą ofertę pakietu socjalnego, w tym dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, platformę Nais (karty sportowe, bilety do kina, dofinansowanie urlopu oraz wiele innych), naukę języków obcych
  • dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال