$ads={1}
Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság
(ÉMVIZIG)
a belügyminiszter irányítása alatt álló központi költségvetési szervként működő vízügyi
igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves megye teljes
területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg megye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád
megye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van.
Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási,
vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő
vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő
állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását,
mederfenntartását, partvédelmét.
Informatikai Osztályára
pályázatot hirdet
informatikai és hírközlési referens
munkakör betöltésére.
Feladatok:
az Igazgatóság feladatainak informatikai támogatása,
az informatikai hálózat és a számítógépes munkaállomások folyamatos
üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása,
központi szerver és végfelhasználói szoftverrendszerek működtetése
(szoftverek telepítése, karbantartása, rendszergazdai feladatok),
számítógép konfigurációk üzembe helyezése, karbantartása,
felhasználók feladatát támogató segédprogramok készítése, HelpDesk
tevékenység ellátása a felhasználók felé, hibaelhárítás.
Amit kérünk:
felsőfokú informatikai végzettség,
Microsoft Windows kliens és szerver operációs rendszerek ismerete,
Microsoft Windows Active Directory hálózat ismerete,
virtualizációs technológiák ismerete (VMware),
c# programozási ismeretek,
adatbáziskezelési ismeretek,
informatikai hálózati ismeretek,
felhasználói szintű MS Office ismeret,
cselekvőképesség, büntetlen előélet (jogviszony létesítés elengedhetetlen
feltétele az erkölcsi bizonyítvány).
A feladat ellátásához szükséges személyes kompetenciák:
• nagyfokú pontosság, precizitás,
- jó kommunikációs készség,
- jó problémamegoldó képesség, talpraesettség,
- önálló, felelősségteljes munkavégzés.
központi telefonszám: +36 46 516 600 · H-3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77 · levélcím: H-3501 Miskolc, Pf. 3.
e-mail cím: emvizig@emvizig.hu · honlap: www.emvizig.hu
Előny:
Microsoft minősítés,
Microsoft SCCM ismerete,
Nyílt forráskódú szoftverek (Linux) ismerete,
HCL Notes/Domino kliens és szerver szoftverek ismerete,
Cisco minősítés,
számítógépek hardverszintű ismerete, karbantartásban való jártasság,
B kategóriájú jogosítvány,
angol nyelvtudás,
hasonló munkaterületen szerzett szakmai tapasztalat.
Amit ajánlunk:
stabil, kiszámítható, családbarát munkakörnyezet,
határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezés,
szakmai fejlődés lehetősége,
a 391/2017. (XII.13.) Kormányrendelet módosításáról szóló 683/2021. (XII.6.)
Kormányrendelet 1. sz. melléklete által meghatározott illetmény és előmenetel.
Munkavégzés helye:
Észak-Magyarországi Vízügyi Igazgatóság (Miskolc, Vörösmarty utca 77.)
A pályázat tartalmazza:
motivációs levél,
szakmai önéletrajz,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatában szereplő személyes adatok
ÉMVIZIG általi kezeléséhez hozzájárul,
esetleges referenciák.
A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók:
A pályázatot 2023. augusztus 10. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai
úton vagy elektronikusan a következő címre:
Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság
Igazgatási és Jogi Osztály
Miskolc, Vörösmarty u. 77.
E-mail: cv@emvizig.hu
A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni az „informatikai és hírközlési
referens” jeligét.
A munkakör azonnal betölthető.
Felvilágosítás kérhető:
Tel.(46) 516-600
A pályázatok elbírálására 2023. augusztus 25. napjáig kerül sor.
Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs
önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.),
valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a
személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. §
(1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból
kezeli és tartja nyilván.
Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag
az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az
álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy
az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak
törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú
adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően
törlésre kerülnek.
A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre
visszaküldésre kerülnek.