Teamleder [Denmark]


 

$ads={1}

Sætter du en ære i at levere en unik kundeoplevelse, hvor service er på et højt niveau? Er du løsningsorienteret og imødekommende, og trives du med kontakt til mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye Aftersales-leder i branchens bedste byggemarkedskæde.

I BAUHAUS Aftersales arbejder vi hver dag på at give vores webshopkunder den bedste service, og vi søger nu en ny teamleder. Som teamleder i Team Aftersales er din opgave at strukturere opgaver og hverdagen for dine 5 kollegaer. Du vil samtidig være en del af den daglige opgaveløsning, hvor du sammen med dit team skal være med til at sikre, at alle henvendelser fra vores webshopkunder bliver håndteret venligt, hurtigt og effektivt.


Giv hver kunde en god oplevelse

Som leder i Aftersales-teamet er det vigtigt, at du altid har kunden i fokus og kan vise vejen for dine kollegaer. Du skal hurtigt kunne afkode kundens behov og finde den løsning eller det svar, som gør, at vores kunder får en god oplevelse. Derudover er det vigtigt at du kan motivere dit team og holde humøret højt.

Jobbet udføres i tæt samarbejde med resten af teamet samt kollegaerne i vores varehuse og indebærer bl.a. følgende opgaver:

  • Håndtering af ordrer og reklamationer fra vores webshopkunder
  • Besvarelse af telefonopkald og mails fra vores webshopkunder


Kundeorienteret og trives med fart over feltet

Har du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg, samt prøvet kræfter med ledelse er dette en fordel - men ikke et krav. Interesse og kendskab til byggemarked vil ligeledes være et plus. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives med mange bolde i luften og en hverdag, der sommetider går stærkt. Som person er du:

  • Struktureret og målrettet
  • Imødekommende og kundevenlig
  • Dygtig til at formulere dig i skrift og tale
  • En god og motiverende samarbejdspartner for dine kollegaer og altid klar til at give en hjælpende hånd
  • Vant til at holde hovedet koldt og humøret højt i en til tider hektisk hverdag
  • Motiveret til og brænder for at levere en indsats, der gør en forskel for vores kunder


Du spiller en vigtig rolle

I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer medarbejdernes forskelligheder og sikrer en god arbejdsplads.

Som vores nye Aftersales-leder får du et spændende job i en international virksomhed i vækst, hvor bl.a. ansvar, kundeorientering og samarbejde vægtes højt. Vores webshop er i rivende udvikling, og du får rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du vil få sparring og træning i de daglige opgaver.

Foruden høj service og faglighed lægger vi stor vægt på, at både teamet og den enkelte trives. Vi arbejder tæt sammen og prioriterer det gode kollegaskab højt – også fordi vi tror på, at det smitter af på den service, vi yder over for vores kunder. Vi tilbyder desuden flere personalegoder som f.eks. adgang til mere end 2.800 rabataftaler via Visma LogBuy, kantineordning, personalerabat i vores varehuse samt sundheds- og pensionsordning.


Er du interesseret, og har du lyst til at vide mere?

Så er du velkommen til at kontakte Louise på 51 96 27 99 eller på lwb@bauhaus.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال