$ads={1}
Code de sélection
Langue
Diplôme
Type de contrat
Niveau de fonction
Type de recrutement
Durée
Temps plein/temps partiel
Jobinhoud
Als projectbeheerder Learning & Development werk je op veelzijdige wijze mee aan de verschillende projecten van het team Loopbaancentrum.
Jouw prioriteit ligt echter bij de ontwikkeling van ons opleidingsaanbod. In het kader hiervan worden jou één of meerdere projecten toegewezen waarvoor je zowel instaat voor de BUILD als de RUN.
- Je identificeert de transversale behoeften van het gewest op het gebied van transversale opleidingen.
- Je volgt opleidingsprojecten op van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe afstemming, de projectplanning en je bewaakt de voortgang, scope en het budget van de projecten. Aan jou de belangrijke taak om de communicatie met en tussen de verschillende stakeholders te waarborgen. Waar je risico’s signaleert, manage je het project door hierop in te spelen
- Indien van toepassing, beheer je overheidsopdrachten van A-Z die nodig zijn voor de aankoop van opleidingsinitiatieven.
- Je zet een kennisbank op om alle (didactische) documentatie te centraliseren rond jouw projecten.
- Je ontwikkelt expertise in digitale opleidingen en de creatie van deze cursussen.
- Je zorgt voor een duidelijke, efficiënte en transparante communicatie met onze partners.
- Je beheert de verschillende opleidingsinitiatieven die voortkomen uit jouw projecten via ons LMS: MyTalent Learning.
- In samenwerking met je collega's zorg je voor aantrekkelijke publiciteit voor onze partners om onze opleidingen te promoten.
- Je bent voortdurend op zoek naar best practices in je vakgebied.
- Je neemt deel aan evenementen en beurzen om een netwerk op te bouwen in het vakgebied.
Naargelang de prioriteiten, wordt je gevraagd om polyvalent te zijn betreffende de projecten waaraan je zal meewerken. In dit kader kan je in de toekomst gevraagd worden om aan andere projecten te werken zoals het:
- Herdenken van de intra-regionale mobiliteit
- Opzetten van een gewestelijke loopbaanbegeleiding;
- Verder ontwikkelen van ons MyTalent Leerplatform
- Innoveren van ons opleidingsaanbod (Gamebased learning, social learning, …)
Werkgever
Wie zijn wij?
Je komt bij talent.brussels terecht in een hybride organisatie die veel belang hecht aan een optimale work-life balance. We kiezen voor een combinatie van telewerk en werken op kantoor, waarbij ons kantoor in centrum Brussel voornamelijk dienst doet als ontmoetingsplek voor professionele en informele samenkomsten tussen collega’s.
Alle medewerkers van talent.brussels dragen samen bij aan onze ambitie om het referentie- en expertisecentrum te worden op het gebied van "people & innovation" voor het Brussels Gewest.
Met het menselijke aspect centraal binnen al onze processen en een sterke focus op innovatie heeft talent.brussels zich op korte termijn ontwikkeld tot een dynamische en competente gewestelijke overheidsdienst. talent.brussels heeft als voornaamste opdrachten om:
- Nieuw talent te vinden voor haar klanten via statutaire selectieprocedures.
- Topmanagers van het Gewest aan te werven en te evalueren.
- Het Brussels Gewest als topwerkgever neer te zetten door middel van employer branding.
- Innoverende transversale projecten rond de loopbaan van medewerkers te ontwikkelen en implementeren.
- Een strategische visie te ontwikkelen op het gebied van HR (diversiteit, NWOW, begeleiding van managers,…).
- Het openbaar ambt dynamischer te maken via innoverende HR-projecten om onze klanten voor te bereiden en te helpen om zich op een menselijke en innovatieve manier te blijven ontwikkelen.
- Juridische ondersteuning te bieden bij het uitwerken en interpreteren van het statuut van de personeelsleden.
Het team van het loopbaancentrum
Het Loopbaancentrum beheert alles wat te maken heeft met de loopbaanontwikkeling van de gewestelijke ambtenaren om de employer branding van het Brussels Gewest op te bouwen en te promoten.
Het team beheert met name:
- de coördinatie van de bevorderingsprocedure naar een hoger niveau.
- het aanbod van transversale opleidingen via MyTalent Learning.
- de bevordering van de intraregionale mobiliteit.
Hebt u een passie voor loopbaanontwikkeling in de breedste zin van het woord en bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wilt u uw talenten ten dienste stellen van het hele Brusselse Gewest?
Het loopbaancentrum is op zoek naar zijn volgende collega!
Wil je meer weten over onze opdrachten en onze teams, neem dan zeker een kijkje op onze website!
https://www.talent.brussels/nl
Competenties
Wie zoeken we ?
Diploma :
Je beschikt over een master diploma.
De soorten redeneervermogens, gedragsgerichte en technische competenties, alsook verdere details over de deelnemingsvoorwaarden die nodig zijn voor deze job, vind je in het selectie-regelement. Neem dit zeker grondig door voor je solliciteert.
Ervaring:
Je beschikt over een relevante professionele ervaring van minstens 1 jaar in het domein van professionele opleidingen voor volwassenen tijdens dewelke je minstens 2 van volgende taken uitgevoerd hebt:
- Analyse van opleidingsnoden
- Ontwikkeling en uitvoering van een projectplan rond een thema van competentieontwikkeling.
- Ontwerp en beheer van een opleidingstraject.
- Creatie van een e-learning
- Opstellen van een overheidsopdracht met betrekking tot opleidingen
Aanbod
Wat bieden we?
Er is 1 vacante plaats bij het loopbaancentrum. Je wordt aangeworven als Attaché (A101) met de bijhorende weddeschaal . De minimum aanvangswedde bedraagt 46.869,66 euro (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).
Voordelen
- Alle wegen leiden naar talent.brussels: gemakkelijk bereikbaar via het openbaar vervoer (Op wandelafstand van Brussel-Noord en Brussel-Centraal + metrostation De Brouckère op 200m van ons kantoor).
- Abonnement MIVB.
- Mogelijkheid tot een Villo!-abonnement of een fietsvergoeding (€0,25/km).
- 100% terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
- Splinternieuw Workcafé in onze kantoren: gezellige ontmoetingszaal om samen te werken of te brainstormen in een gezellige informele omgeving of om een babbeltje te doen in een rustige zithoek
- Mogelijkheid tot maximum 3 dagen telewerk per week.
- Maandelijkse telewerkpremie tussen € 20 en € 50 netto, afhankelijk van het aantal dagen ((minimaal 1 tot 4 dagen per maand)
- Bij start ontvang je een thuiswerkpakket: o.a. laptop, smartphone + abonnement, extern beeldscherm, toetsenbord, computermuis, headset, laptoprugzak,…
- Een 38-urenrooster met flexibele werktijden.
- 35 verlofdagen per jaar (Na 5 jaar ervaring binnen de publieke sector 36 dagen en na 10 jaar zelfs 37 dagen).
- Dienstvrijstelling tussen Kerstmis en Nieuwjaar.
- Maaltijdcheques van €8/gepresteerde dag
- Mogelijkheid om een taaltoelage te verkrijgen (€600 / €2400 of €3200 bruto per jaar, niet geïndexeerd, afhankelijk van je behaalde taalcertificaat Frans).
- Eindejaarspremie.
- Onbeperkte toegang tot een voordelenplatform voor zowel fysieke als online winkels.
- Hospitalisatieverzekering.
- Ruim opleidingsaanbod en uitgebreide loopbaanmogelijkheden binnen het Brusselse Gewest.
Procedure
Bekijk zeker het selectiereglement via de link.
Solliciteren
Interesse? Klik op de link om je kandidaat te stellen!
https://talentbrussels.csod.com/ux/ats/careersite/1/home/requisition/457?c=talentbrussels
Prendre contact
Sur le contenu de la fonction
-
Lies VogelerSelectieassistenteTalent.brussels (Brussel Openbaar Ambt)0490 14 19 88lvogeler@talent.brussels